جستجو

همزمان با مشخص شدن بازه زمانی برگزاری شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس، مهلت نام‌نویسی شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج تمدید شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، زمان برگزاری شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، برگزار خواهد شد، به علت همزمانی جشنواره با سفر استانی رییس جمهور به استان یزد و با درخواست استان تغییر کرد.

این دوره از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که قرار بود در بازه زمانی 20 تا 23 دی‌ماه 1401 به مدت 4 روز در شهر یزد برگزار شود، اما با اطلاع دبیرخانه جشنواره، به تاریخ 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 موکول شد.

شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایساتیس با حضور هنرمندان 10 استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره با توجه به اهمیت سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک، این آثار در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود.

شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 به میزبانی انجمن سینمای جوانان یزد در شهر یزد برگزار می‌شود.

همچنین، نام‌نویسی شصت‌و‌هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – یاسوج که از روز 28 آبان 1401 آغاز شده بود و تا 14 دی 1401 ادامه داشت، با درخواست فیلم‌سازها و هنرمندانی که متقاضی حضور در این دوره از جشنواره هستند، تا پایان شنبه 1 بهمن 1401 تمدید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج اقدام کنند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره 20، دبیرخانه شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یاسوج

کدپستی: 1517873811

شماره تماس: 86087603 – 86084863

پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

 

آیین نامه شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه ای-یاسوج

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *