جستجو

برنامه اکران‌های ویژه پنجمین روز برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم رشد، برنامه اکران‌های ویژه پنجمین روز برگزاری پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر شد.

بر این اساس روز جمعه، یازدهم آذرماه از ساعت 9 صبح، پویانمایی پسر دلفینی اکران خواهد شد. پویانمایی بلند «پسر دلفینی» داستان نوزادی را روایت می‌کند که در جریان سقوط یک هواپیما، به دریا می‌افتد و یک دلفین (سفید) و مادرش (نانا) از وی مراقبت می‌کنند. پسر دلفینی پس از بزرگ‌ شدن در پی پیدا کردن مادرش با حوادث مختلفی درگیر می‌شود.

همچنین نمایش پویانمایی «لوپتو»، نخستین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره نیز از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد. این فیلم توسط گروهی از جوانان هنرمند کرمانی در استودیوی فراسوی ابعاد تولید شده است. شادی‌آفرینی برای کودکان و خانواده‌های ایرانی، با شعار «شادی ساختنی است» اهداف ساخت این پویانمایی عنوان شده است. این انیمیشن سینمایی موزیکال روایتگر داستان پدر علی است که در کارگاه لوپتو، با یاد دادن ساخت اسباب‌بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده است از این مخمصه نجات دهد و در این مسیر اتفاقات داستان، شکل می‌گیرد.

فیلم «برمی‌گردم» ساخته مرتضی آتش‌زمزم نیز از ساعت 18 با حضور کارگردان و بازیگران فیلم به روی پرده خواهد رفت. این فیلم از فیلم‌های برگزیده‌شده در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره جشنواره فیلم رشد است و داستان دختربچه‌ای به نام فرشته را روایت می‌کند. پدر فرشته از پزشکانی است که جانش را برای نجات بیماران مبتلا به کرونا از دست داده است. مادر او نیز پرستار است و اکنون قصد دارد به کار خود ادامه دهد. فرشته نگران از دست دادن مادر خود است.

اکران‌های جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین با شعار «خانوادگی فیلم ببینید» برقرار خواهد بود و حضور برای عموم مخاطبین آزاد است.

جشنواره فیلم رشد از هفتم آذرماه آغاز به کار کرده و قرار است تا سیزدهم آذرماه ادامه داشته باشد. اطلاع‌رسانی خبرها و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی eff.roshd.ir صورت می‌گیرد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *