جستجو

قائم مقام دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در اهواز از پخش فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم و کم برخوردار خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ناصر چنانی با اعلام این خبر افزود: جشنواره فیلم فجر بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری کشور است. اکران فیلم‌های جشنواره فجر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن سینمای جوان استان در مناطق محروم و کم‌برخوردار برای نخستین بار انجام شده و مورد استقبال مردم این مناطق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فیلم‌های جشنواره از ۱۸ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در مناطق محروم و روستایی شهرستان‌های دشت آزادگان، حمیدیه،هفتکل، رامهرمز، شادگان، اهواز، کارون، شوش و شهرستان کرخه اکران می‌شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: همزمان با نمایش فیلم ها،نشست‌ها و محافل گفتگوهای هنری و سینمایی با جوانان مشتاق به صنعت سینما توسط هنرمندان در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود تا بعد آموزشی این حرکت فرهنگی برقرار شود.

چنانی افزود: ازهنرمندان و فیلم‌سازانی که جهادی، انقلابی و عاشقانه، داوطلبانه وبااخلاص، نمایش فیلم‌ها وعزیمت به مناطق یادشده رامتقبل شدند باتواضع فراوان ازهمه ایشان قدردانی وسپاسگزاری می‌نمایم.

پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *