جستجو

انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» از فیلم برگزیده خود با اهدای مدال ایسفا تجلیل می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی «سایه»، انجمن فیلم کوتاه ایران در سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه»، به انتخاب یک گروه از داوران خود مدال ایسفا را به یک فیلم اهدا می‌کند.

سیزدهمین جشنواره‌ دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» در بخش رقابتی با موضوع «آزاد» در شاخه‌های داستانی، مستند و تجربی، پذیرای فیلم‌های دانشجویان از سراسر کشور است.

شرکت کنندگان برای ارسال آثار خود برای بخش کارگاهی تا ۲۰ بهمن ماه و برای ارسال آثار خود در بخش رقابتی تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند.

همچنین، اولین کارگاه سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» با عنوان «آنچه باید درباره‌ طرح‌نویسی بدانید» هفتم بهمن ماه با سخنرانی عطا مجابی مشاور بخش کارگاهی جشنواره سایه در دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر و شرکت در جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «سایه» به سایت sayehfest.ir مراجعه و فرم ثبت نامی در جشنواره را به دقت پر کرده و تمامی فیلدهای موردنظر را تکمیل کنند.

سیزدهمین دوره‌ جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه ‌‌‌‌‌‌‌‌«سایه» از اسفند ماه 1400 الی اردیبهشت 1401 به دبیری محمدحسین یاوری برگزار می‌شود.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *