جستجو

 

انجمن سینمای جوانان ایران دوره‌ی فیلم‌سازی کوتاه مدت را با عنوان «دوره تعاملی» و با محوریت یک مربی برگزار می‌کند.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، باتوجه به محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا، به پیشنهاد شورای آموزش و پس از مشورت با مدیران دفاتر و بهره‌مندی از تجارب ایشان در برگزاری دوره‌های فیلم‌سازی در ادوار متعدد و مختلف، دوره‌ی فیلم‌سازی کوتاه مدت با عنوان«دوره تعاملی» و با محوریت یک مربی برگزار می‌شود.
این دوره در راستای تمرکز بر کیفیت آموزشی، ایجاد انگیزه در هنرجویان برای فیلم‌سازی و جایگزین موقتی برای دوره هفت ماهه فیلم‌سازی خواهد بود.
بر اساس طرح دوره تعاملی که در بازه زمانی 3 تا 4 ماه، طی120 ساعت آموزشی به صورت نیمه حضوری- نیمه مجازی برگزار می‌شود، پس از برگزاری یک جلسه‌ی چهار ساعته‌ی رایگان با عنوان «کارگاه تجربه اول» برای متقاضیان و نقد و بررسی فیلم‌های ساخته شده در این کارگاه، هنرجویان منتخب، فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی، فیلم‌برداری، تدوین و صدا را توسط یک مربی واجد شرایط فراخواهند گرفت و بر همین اساس مربیان با سوابق فیلم‌سازی و تدریس در اکثریت زیرشاخه‌های فیلم کوتاه به‌گونه‌ای که بتوانند تمامی نیازهای هنرجویان را پاسخ دهند، عهده‌دار این مسؤولیت خواهند بود؛ 3 مربی متخصص در امور فنی سینما مانند فیلم‌برداری، تدوین و صداگذاری نیز در این دوره مربی اصلی را همراهی می‌کنند.

 

لازم به‌ذکر است با توجه به ویژه و نیمه‌خصوصی بودن این دوره، همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد هنرجویان در این دوره بین 5 تا 10 نفر در نظر گرفته می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با دفاتر انجمن در استان محل اقامت خود از انتشار فراخوان، ثبت‌نام و سایر جزئیات، مطلع شوند.

لیتک شماره تماس دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران
دفاتر انجمن – انجمن سینمای جوانان ایران (iycs.ir)

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *