جستجو

 

سیدصادق موسوی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی، عطا مجابی را به‌عنوان مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ایران استان تهران، منصوب کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، عطا مجابی، طی حکمی از سوی سیدصادق موسوی مدیر دفتر تهران انجمن، شد.

در متن این حکم آمده است:

 

«برادر ارجمند جناب آقای سیدعطاالله مجابی

 

نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به عنوان مدیر انجمن سینمای جوانان استان تهران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان در رشد و بالندگی استعدادهای جوان و علاقمند به هنر سینما و عکاسی موفق و مؤید باشید.

 

سید صادق موسوی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل»

 

عطا مجابی، متولد قزوین، کارشناس ارشد «ادبیات دراماتیک» از دانشکده هنر و معماری تهران، هنر آموختۀ دوره فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران در سال 1381 و عضو انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) است. او همچنین از سال ۱۳۹۱ با عنوان مدرس فیلم‌سازی با انجمن سینمای جوانان ایران همکاری می‌کند.

مجابی با‌عنوان فیلمنامه‌نویس و کارگردان، ۱۱ فیلم کوتاه داستانی و تجربی را از سال 1383 تاکنون ساخته است؛ از جمله «سوگند به شب» (1385)، «بارش بر دهان نیمه‌باز» (1389)، «کاما» (1389)، «مردی که اینجا نبود» (1395) و «سینساید یا هیچکس باور نمی‌کنه ولی پلیس‌ها بیخودی افتادن دنبال من» (1397) که در بیش از 60 جشنواره ملی و بین‌المللی حضور داشته و افتخاراتی را کسب کرده‌اند.

وی تاکنون با دو جشنواره بین‌المللی (سی‌وششمین دوره فیلم کوتاه تهران- دوازدهمین دوره جشنواره گلوب بی‌کلام) و چندین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران به‌عنوان عضو هیأت انتخاب همکاری داشته است.

مجابی همچنین نویسندگی برای سریال اینترنتی کاشوخین (1398)، تجربیاتی در حوزه تهیه و طراحی تولید فیلم با تیم‌های اروپایی و کسب جوایزی در رقابت‌های بین‌المللی پیچینگ از جمله جشنواره «In the Palace» بلغارستان و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، را درکارنامه خود دارد.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *