جستجو

فراخوان یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و چهارمین دوره جشنواره عکس ورزشی منتشر شد.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فراخوان دوره یازدهم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون فیلم‌های ورزشی (FICTS) که به‌عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم‌های ورزشی به شمار می‌آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلم‌سازی ورزشی World FICTS Challenge-sports E-motions را برعهده دارد، منتشر شد.

در مقدمه آیین‌نامه این دوره از جشنواره آمده است:

این جشنواره به منظور رقابت بین فیلم‌سازان، برنامه‌سازان، کشف استعدادهای جوان و معرفی چهره‌های خلاق، همگام با سیاست‌های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیونFICTS  در راستای حمایت از تولید و عرضه فیلم‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

یازدهمین دوره این جشنواره بین‌المللی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و دیگرنهادهای مرتبط با فدراسیون ورزشی کارگران جهت انتخاب آثار برتر با هدف شرکت درمرحله نهایی World FICTS Challenge 2017  به  اجرا درخواهد آمد.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی، آثار کوتاه، مستند، پویانمایی و برنامه های تلویزیونی تولید شده در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ که دارای موضوع با مضامین ورزشی بوده یا با هدف ترویج اهداف المپیک، جنبش المپیک و تقویت روحیه ومنش ورزش‌کاری تولید شده باشند، با تکمیل فرم و ارائه اطلاعات مورد نیاز می‌توانند در یکی از بخش‌های جشنواره حضور یابند. همچنین در خصوص آثار سینمایی، محصولات تولید شده در فاصله سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ امکان حضور در جشنواره را خواهند داشت. مهلت ارسال آثار  تا ۲۵ شهریور سال جاری است.

برگزیدگان این جشنواره به عنوان نماینده سینمای ایران به جشنواره جهانی فیلم های ورزشی در میلان ایتالیا معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان برای مطالعه متن کامل فراخوان این جشنواره و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sport-film.com   مراجعه کنند.

 

یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران و چهارمین دوره جشنواره عکس ورزشی، ۲۴ تا ۲۶ مهرماه ۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی، هم‌زمان با هفته گرامی‌داشت تربیت بدنی برگزار می‌شود.

 

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *