جستجو

 

سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز جهانی استاندارد (۲۲ مهر / ۱۴ اکتبر) علاقه‌مندان را به شرکت در رقابت ویدئویی با موضوع «استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی» دعوت می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر روابط‌عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران به مناسبت روز جهانی استاندارد (۲۲ مهر / ۱۴ اکتبر) علاقه‌مندان را به شرکت در دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی « استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی» دعوت می‌کند. این رقابت بین المللی را کمیسیون بین‌المللی برق و الکتروتکنیک (IEC)، سازمان بین‌المللی استاندارد (ISO) و اتحادیه ارتباطات راه دور (ITU) برگزار می کنند.

آثار ویدئویی ارسالی باید داستانی را که نشان‌دهنده اثرگذاری ویدئو بر زندگی در آینده نزدیک یا دور باشد، به تصویر بکشد و حداکثر ۲۰ ثانیه در فرمت استاندارد یوتیوب (۱۶:۹ aspect ratio) باشد. همچنین آثار شرکت‌کننده در این جشنواره بین‌المللی باید شامل تیتراژ پایانی ۳ ثانیه‌ای برای نمایش تصویر روز جهانی استاندارد ۲۰۱۹ (تصویر در لینکhttps://www.worldstandardscooperation.org/wsd2019/)، به زبان انگلیسی یا دارای زیر نویس روان انگلیسی باشد.

ویدئوهای ارسالی ابتدا در هیأت داوری (متشکل از هنرمندان و اساتید صاحب نام ایرانی) بررسی و برترین‌ها برای مراجع بین‌المللی برگزارکننده جشنواره، ارسال خواهند شد. به برنده مسابقه جایزه نقدی به مبلغ ۱۵۰۰ فرانک سوئیس و به سه اثر برتر دیگر هر یک مبلغ ۵۰۰ فرانک سوئیس اهدا خواهد شد. سازمان ملی استاندارد ایران نیز به ۳ نفر از برگزیدگان این رقابت جوایز ارزشمندی اهدا خواهد کرد.

لینک متن فراخوان دومین جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی « استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی»: https://standardna.ir/files//meli/IMG_0155.jpg

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل فشرده شده MPEG که حجم آن کمتر از ۴MB باشد، حداکثر تا ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ به نشانی پست الکترونیک publicrelations@isiri.gov.ir  ارسال یا برای هماهنگی با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن ۳۲۸۱۸۹۸۹ ۰۲۶ و ۳۲۸۰۷۰۴۵ ۰۲۶ تماس حاصل فرمایند.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *