جستجو

 

مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور علیرضا رضاداد دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جانان ایران به نقل از ستاد خبری دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، مراسم افتتاحیه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با حضور علیرضا رضاداد دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، جمعی از سینماگران، برخی از مدیران سینما و نوجوانان پذیرفته شده در این المپیاد سینمایی عصر امروز شنبه ۱۰ شهریورماه در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

در این مراسم، نوجوانان ۹ تا ۱۶ سال از مناطق مختلف کشور حضور دارند و قرار است بخش هایی از فیلم های پذیرفته شده در قالب تیزر ساخته سعید نجاتی برای حاضران نمایش داده شود و در ادامه علیرضا رضاداد دبیر این دوره از جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان درباره المپیاد فیلمسازی صحبت می کند.

اجرای نمایش نوجوانان اصفهانی همراه با موسیقی از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه المپیاد فیلمسازی است و در پایان فیلم «سفید و ساده» ساخته مصطفی حامی خواه از استان همدان که در نخستین المپیاد فیلمسازی به عنوان بهترین فیلم معرفی شده برای مهمانان حاضر در المپیاد نمایش داده می شود.

فیلم های حاضر در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان از ۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح نمایش داده می شود و پس از آن نشست نقد و بررسی با حضور داوران برپا خواهد شد. در ادامه کارگاه از «ایده تا فیلمنامه» و «فیلمسازی آسان» با حضور فریبرز آهنین و بهنام تاج میر نیز برگزار می شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *