جستجو

جمعی از مسؤولین برگزاری اردوی فیلم‌سازی بوشهر با مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در دیدار مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با «پوراسماعیلی» معاون آموزش و پژوهش»، «رصافی معاون تولید و پژوهش و «هاشمی» مدیر آموزش و «برزگر» مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر، روند برگزاری اردوی منطقه‌ای فیلمسازی «ایده تا تولید»در این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار عبدالرحیم افروغ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر ضمن خوش آمدگویی به مهمانان  گفت: برگزاری این مدل کارگاهی نیازمند تکرار در گونه‌ها و ژانرهای مختلف است و بوشهر با ظرفیت موجود می‌تواند ‌بازهم میزبان این رویداد سینمایی باشد.

دکتر افروغ در ارتباط با حمایت تولید و همچنین برگزاری اردوهای متعدد در بوشهر افزود: با توجه به سفر آینده معاونت سینمایی وازارت ارشاد و تنی چند از مسئولین دیگر به بوشهر، اعتبارات قابل توجهی بر ای حمایت از تولیدات در نظر گرفته‌ایم.

 

 

سعید پوراسماعیلی معاون آموزش و پژوهش انجمن سینمای جوانان ایران نیز با تشریح ظرفیت آموزشی و رتبه خوب بوشهر در بین دفاتر انجمن، ضمن درخواست حمایت بیشتر از سوی مسؤولین استانی، گفت: این روش در برگزاری اردو برای اولین بار صورت گرفته است که با افق‌های تعریف شده در این طرح امیدواریم که فیلم‌سازان جوان با به اشتراک گذاشتن تجربه‌های خود و در بهره گیری از اساتید گام مهمی را برای آینده سینمایی خود بردارند.

همچنین آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان  ایران در این نشست خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت انجمن در فرآیند اردو، قرار است سه فیلم با استانداردهای لازم در ژانر وحشت و رازآلود، ژانر کمدی و فانتزی و همچنین ژانر جنگی و  دفاع مقدس تولید شود که خوشبختانه تا بدین جا به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.

عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر نیز در رابطه با این اردوی فیلم‌سازی گفت:  امیدواریم این جریان آموزش تا تولید، منجر به باز تولید فرهنگی مناطق دیگر شود. وی با مهم خواندن تکرار این تجربه در شهرهای دیگر و انتقال تجربه اساتید خواستار حمایت جدی از جوانان شد و افزود: ارتقاء سطح آگاهی و امیدبخشی توسط هنرمندان حوزه‌های مختلف در جامعه اثرات مطلوبی دارد.

 

اولین اردوی منطقه‌ای فیلمسازی «ایده تا تولید» به میزبانی دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در بوشهر از شنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه سی‌ام اردیبشهت ادامه خواهد داشت.

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *