جستجو

چهار نمایندگی جدید به مجموعه نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان ایران در کشور اضافه شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حضور طیبه فلکیان معاون امور استان‌های انجمن چهار نمایندگی جدید در استان‌ اصفهان افتتاح شد.

این نمایندگی‌ها در شهرهای نطنز، بادرود، لنجان و خوانسار افتتاح شد و به این ترتیب مجموعه نمایندگی‌های انجمن در کشور به عدد ۱۶ رسید.

برپایه این گزارش، علی ترابیان در نطنز، عبدالمحمود کبیری در بادرود، شهرام شهریاری در لنجان و محمدمهدی حبیبی در خوانسار مسئولیت این نمایندگی‌ها را بر عهده خواهند داشت.

در مراسم افتتاح این نمایندگی‌ها، فلکیان معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، طباطبایی مدیرانجمن سینمای جوانان استان اصفهان و خانم هدایت معاون این دفتر، جعفری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، سرجه‌پیما مدیر انجمن سینمای جوانان کاشان، دهقان رئیس معاونت سینمایی اداره کل ارشاداصفهان، مشربی رئیس اداره ارشاد نطنز و بادرود و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان اداری و فرهنگی شهرهای مربوطه حضور داشتند.

انجمن سینمای جوانان ایران درحال حاضر ۵۸ دفتر و ۱۶ نمایندگی در سراسر ایران دارد و آموزش سالانه قریب به ۴۰۰۰ هنرجوی تک‌درس مشاغل سینمایی و دوره فیلم‌سازی وهمچنین تولید سالانه نزدیک به ۱۰۰۰ فیلم کوتاه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را درکارنامه دارد.

موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...
جایزه بهترین کارگردانی جشنواره س...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *