جستجو

انجمن سینمای جوانان ایران لاهیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام  به برگزاری نمایشگاه عکس «کبوترهای آسمانی گیلان» نموده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان این شهر  به مناسبت فرا رسیدن  سی و یکم شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس اقدام  به برگزاری نمایشگاه عکس «کبوترهای آسمانی گیلان» با موضوع شهدای گمنام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نموده است.

در این نمایشگاه که در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان برپاست، آثار کبری علی‌پور مدرس و محقق عکاسی گیلان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 به گفته ساسان عادلی رئیس دفتر لاهیجان این نمایشگاه با  بیست  قطعه عکس  ۵۰ در ۷۰ روز شنبه  سی و یکم شهریور همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس راس ساعت پنج عصر  در  گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند  از۳۱  الی ۵ مهر ،  صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۳ و  عصرها  ۱۵ تا ۱۹  از این  نمایشگاه بازدید نمایند.

کبری علی‌پور متولد ۱۳۴۲ در رشت و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد عکاسی، کارشناسی ارشد مرمت اشیای فرهنگی و تاریخی، کارشناسی عکاسی و کاردانی علوم هنری در تهران است.

وی همچنین  دو کتاب به نام‌های «عکاسان و عکاسخانه‌های رشت» و «تاریخ عکاسی گیلان» و همچینن مقالاتی در زمینه تاریخ عکاسی در ماهنامه پادنگ (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲) به چاپ رسانده است.

تدریس در سازمان آموزش و پرورش و مراکز آموزش و عالی استان گیلان و برگزاری ۱۲ نمایشگاه عکس انفرادی و چندین  نمایشگاه عکس گروهی نیز در کارنامه کبری علی پور  به چشم‌ می‌خورد.

 

جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *