جستجو

همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دوازدهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان مراغه آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر، دوازدهمین هفته فیلم و عکس مراغه با برنامه‌های متنوع نمایش فیلم، برپایی نمایشگاه عکس، جلسات نقد و بررسی و همچنین برگزاری کارگاه آموزش عکس، به همت انجمن سینمای جوانان  مراغه آغاز به کار کرد.

احمد فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به اهمیت برگزاری چنین برنامه‌هایی گفت: ارتقاء توان علمی و عملی هنرجویان و علاقه‌مندان، ایجاد بستر مناسب برای نمایش تولیدات اعضا و هنرجویان فیلمساز و عکاس انجمن سینمای جوانان مراغه، معرفی تولیدات برتر، تلاش برای ایجاد انگیزه مضاعف در بین هنرمندان و همچنین ارج نهادن به تلاشهای ارزنده این عزیزان از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد سینمایی در شهرستان است .

در ادامه فیاضی با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از برگزاری این دوره از هفته فیلم و عکس مراغه گفت: در دوازدهمین هفته فیلم و عکس مراغه تعداد ۲۳ عنوان فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان مراغه در موضوعات و ژانرهای مختلف به‌ مدت ۲ روز در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان نمایش داده خواهند شد . همچنین برگزاری نمایشگاه عکس از آثار ۱۹ نفر از عکاسان و هنرمندان مراغه به مدت ۱ هفته در محل نگارخانه استاد نیکخو، برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلمو نیز برگزاری کارگاه آموزش عکاسی با عنوان « عکاسی در طبیعت» با حضور کمال شب‌خیز از جمله برنامه هایی است که در این رویداد سینمایی به اجرا گذاشته خواهد شد .

شایان ذکر است دوازدهمین هفته فیلم و عکس مراغه از ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ در محل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مراغه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان و تماشاگران است .

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *