جستجو

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال نامه‌ای به معاونان فرهنگی و اجتماعی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از  روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، محمد‌هادی عسکری در این نامه با اشاره به ضرورت شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای جوان در عرصه تولید فیلم کوتاه و عکس، این جشنواره را حائز اهمیت بر شمرد و افزود: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس امید فرصتی برای بروز استعدادهای جوان در این عرصه است.
وی در بخش دیگری از این نامه خاطرنشان کرد: ترغیب فعالان عرصه فیلم و عکس در دانشگاه‌ها به تولید آثار فاخر هنری در موضوعات اجتماعی به‌ویژه موضوع اعتیاد از اهداف این رویداد به شمار می‌رود.
دهمین چشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید در ۳ رشته فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه برگزار می‌شود.
در بخش فیلم کوتاه این جشنواره فیلم‌های مستند، تحربی، داستانی و انیمیشن رقابت می‌کنند.
در بخش عکس، شرکت‌کنندگان در قالب عکس‌های هنری و اجتماعی وارد عرصه رقابت می‌شوند.
موضوعات جشنواره علاوه بر موضوع آزاد عبارتند از: اعتیاد و آسیب های اجتماعی، جهان علیه خشونت و افراطی‌گری، تهران، پایتخت ایران است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت حداکثر تا ۱۲ خرداد ماه به وب سایت جشنواره به نشانی http://omidfestival.ir مراجعه نمایند.
قرار است این دوره از جشنواره طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۷ تیرماه در تهران برگزار شود.

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *