جستجو

هنرجویان و علاقه مندان به سینما در ۱۱ کارگاه و نشست نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش با حضور سینماگران ایرانی و خارجی در شهر بابل شرکت می­ کنند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از روابط عمومی  نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش، جزئیات کارگاه­ها و نشست­ های تخصصی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم وارش اعلام شد.

کارگاه «اندیشه و اجرا در فیلم مردم نگاری» با حضور همایون امامی و نشست تخصصی «روند همکاری شرکت‌های تولید فیلم با فیلمسازان» با حضور ادوارد پیچگونین از کشور روسیه دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در اولین روز از برگزاری جشنواره برگزار می شود.

همچنین کارگاه­ های «تکنیک ­های توزیع فیلم مستند در جشنواره­ ها» با حضور احد محبی و محمدرضا فرطوسی و «تولید فیلم مستند مردم شناسی» با حضور فرهاد ورهرام روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در بابل برگزار می شوند.

«موسیقی و سینما» با حضور آنتون لابچنکو از کشور روسیه عنوان نشست تخصصی و «آغاز و پایان در فیلم مستند» با حضور احمد الستی و مهرداد اسکویی عنوان کارگاهی است که چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان هنرجویان سینما خواهد بود.

کارگاه «ساز و کارهای تامین سرمایه جمعی برای تولید یک فیلم» با حضور زینب تبریزی و شیما صابری و نشست «تجربه‌های شخصی در فیلمسازی» با حضور سرگئی دووروتسوی از کشور قزاقستان نیز روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر بابل برگزار می شوند.

نشست­های «امر ذهنی و امر واقع در مستند» با حضور فرشاد فدائیان، «جامعه شناسی فیلم عامه پسند» با حضور جواد طوسی و کارگاه «زیبایی شناسی جغرافیا و لوکیشن در تولید فیلم» با حضور پرویز جاهد نیز ۱۳ اردیبهشت ماه در آخرین روز از نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش برگزار می شوند.

شرکت در این کارگاه­ ها و نشست‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

 

نهمین دوره جشنواره بین‌المللی به دبیری مهدی قربانپور ۹ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در استان مازندران و در سه شهر بابل، ساری و رامسر برگزار می شود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *