جستجو

دبیر نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودکآنلاین، ستاد اجرایی این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل ازستاد خبری جشنواره کودکآنلاین، حسین شیخ‌الاسلامی، دبیر کمیته علمی و محتوایی، طیبه فلکیان، دبیر اجرایی و مدیر دبیرخانه، مصطفی مصطفوی، مدیر مارکتینگ، علی محمدزاده، مدیر روابط عمومی و علی افشار، دبیر ستاد خبری و اطلاع‌رسانی، اعضای ستاد اجرایی این جشنواره هستند که از سیدجمال هادیان حکم گرفتند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، رییس جشنواره وب‌سری و فیلم کوتاه کودکآنلاین است و سیدجمال هادیان (دبیر جشنواره) به همراه علیرضا تابش، حبیب ایل‌‌بیگی، خسرو سلجوقی، صادق زنگنه، مهدی یزدانی، نیما عباس‌پور، حسین شیخ‌الاسلامی، مصطفی مصطفوی و طیبه فلکیان اعضای شورای سیاست‌گذاری آن را تشکیل می‌دهند.

شورای سیاست‌گذاری این جشنواره، طی سه ماه گذشته تاکنون مشغول تدارک و تدوین چشم‌انداز و برنامه‌های این رویداد بوده‌اند.

 جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودکآنلاین از سوی وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با حمایت مالی همراه اول و همراهی بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود که در این بین حامیان مالی دیگری نیز در نخستین دوره با این جشنواره همکاری دارند.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودکآنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود و مراسم پایانی جشنواره، اردیبهشت سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *