جستجو
در اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اهدا شد:

فیلمسازان منتخب دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران برای کسب اعتبارنامه ساخت فیلم اول بلند سینمایی‌شان با حمایت بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

 

به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در مراسم اختتامیه این رویداد محمدرضا مرادی، سیدعطاءالله مجابی و امیر پذیرفته به عنوان سه کارگردان منتخب بنیاد سینمایی فارابی اعتبارنامه ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود را از سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دریافت کردند.

همچنین از دیگر نکات برجسته مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تحقق آرزوی یک فیلمساز پیشکسوت فیلم کوتاه برای کارگردانی نخستین فیلم سینمایی‌اش بود.

همچنین در بخش تقدیر از امید وفایی فیلمساز برجسته و پیشکسوت عرصه فیلم کوتاه، این فیلمساز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی درخواست کرد تا مساعدت لازم برای برطرف شدن موانع ساخت نخستین فیلم سینمایی‌ او برداشته شود که با پیشنهاد مدیرعامل فارابی و موافقت رئیس سازمان سینمایی بلافاصله این درخواست در حضور وزیر ارشاد محقق شد و وفایی نیز اعتبارنامه ساخت فیلم سینمایی خود را از بنیاد سینمایی فارابی دریافت کرد.ر

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *