جستجو

 

نمایشگاه عکس عاشورایی “شور و شین” در بندرعباس به کار خود خاتمه داد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نمایشگاه “شور و شین”  که از تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ افتتاح تا۲۶ شهریور ماه، مصادف با روز اربعین حسینی در گالری عکس فرهنگسرای طوبی برپا بود، به کار خود پایان داد.

فروزان کهوری‌نژاد مدیر انجمن سینمای جوانان استان هرمزگان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ماندگار ماندن آیین‌های عاشورایی دانست و اظهار داشت: در این نمایشگاه فرصتی در اختیار علاقه‌مندان به هنر عکاسی قرار گرفت تا به کسب تجربه و تبادل اندیشه و اطلاعات تخصصی بپردازند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه عکس “شور و شین” ۳۰ عکس از ۱۷ عکاس هرمزگانی با محوریت محرم، عاشورا و اربعین حسینی به نمایش گذاشته شد که بعد از اتمام ایام برگزاری علاقه‌مندانی که موفق به بازدید از نمایشگاه نشده‌اند، می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوان بندرعباس عکس‌ها را مشاهده نمایند.

کهوری‌نژاد با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از این نمایشگاه افزود: بازدید احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس،  انوشیروان پیشدار معاون هنری‌سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، حسام‌الدین انصاریان رئیس انجمن عکاسان هرمزگان و فرخنده جلالی مدیر روابط‌عمومی استانداری هرمزگان از این نمایشگاه از جمله حاشیه‌های این رویداد هنری بود.

به گفته مدیر انجمن سینما جوان استان هرمزگان، این نمایشگاه با همکاری مدیریت تلوزیون اینترنتی شرجی و مریم حاج‌حسینی مدیر استدیو هنر هفت و  مسئول بخش عکس این مجموعه و تیم اجرایی‌، متشکل از مهرزاد محمدپور، سجاد جمالی‌زاده، نادر شهبازی و محسن دهقانی به مرحله اجرا رسیده‌ است.

اسامی عکاسان شرکت‌کننده در این نمایشگاه به شرح زیر است:

مهدی ناظری، مهرزاد محمدپور، اصغر بشارتی، امیرحسین خورگویی، آرش زارعی، حسن نوروزی، حسین مشعری، رضا فتحی‌مقدم‌، روح‌الله معصومعلی، فاطمه دهقانی، سجاد جمالی‌زاده ،علیرضای شیبانی، غلامرضا رحیمی، مریم حاج‌حسینی، محدثه بشیریان‌زاده، محمد بشیریان‌زاده، محمدعلی عطایی دریایی

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *