جستجو

رضا ابوذر، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، به تشریح جزئیات چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی «هشت نوشت» پرداخت.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نشست رسانه‌ای چهارمین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی «هشت نوشت» ظهر روز یکشنبه 16 بهمن‌ماه در سالن جلسات شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

رضا ابوذر، مدیر انجمن سینمای جوانان قم و دبیر چهارمین جشنواره «هشت نوشت» در این نشست گفت: این جشنواره با موضوع شهدای «انقلاب» و «دفاع مقدس»، «مدافعان حرم» و «امنیت» و «سلامت» برگزار می‌شود.

وی از ارسال ۱۵۰ فیلم‌نامه از سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره «هشت نوشت» خبر داد و گفت: اعضای هیأت انتخاب در حال بررسی آثار جهت انتخاب ۳۰ فیلم‌نامه برای رقابت در بخش مسابقه جشنواره هستند.

دبیر اجرایی جشنواره «هشت نوشت» افزود: هیأت داوران جشنواره در اواخر بهمن‌ماه تشکیل و فیلم‌نامه‌های برتر معرفی خواهد شد. همچنین مراسم اختتامیه همزمان با شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تالار فرهنگ و هنر برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

ابوذر افزود: مراسم اختتامیه جشنواره «هشت نوشت» همزمان با شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تالار فرهنگ و هنر استان قم برگزار و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره دو کارگاه تخصصی «از ایده تا تولید» برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره «هشت نوشت» از اختصاص کمک‌هزینه انجمن سینمای جوانان ایران، برای تولید فیلم‌نامه‌های منتخبِ استان قم در این جشنواره خبر داد و گفت: به هر فیلمنامه‌‌ای که دارای معیار و استاندارد تولید فیلم باشد، ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص خواهد یافت.

ابوذر در پایان از مشارکت و حمایت مسئولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و سازمان فرهنگی شهرداری قم در راستای برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *