جستجو

کارگاه‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با بهبود شرایط کرونا و با حضور چهار فیلمساز دهم و یازدهم بهمن در گرگان از سر گرفته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جپانان ایران به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، کارگاه‌های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی جمعه 10 و شنبه 11 بهمن ماه از سر گرفته می‌شود.

کاوه مظاهری در کارگاهی با موضوع «صدای فیلمت را در فیلمنامه بشنو»، پویان شعله ور در کارگاه «نکته‌هایی که فیلمسازان جوان‌تر باید بدانند»، میرعباس خسروی نژاد و زهره زمانی در کارگاه «فیلمسازی بومی؛ نمایش جهانی» تجربه‌های خود را با فیلمسازان جوان و هنرجویان سینما در میان خواهند گذاشت. این کارگاه ها در ادامه سلسله کارگاه‌های جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی که به دلیل شیوع کرونا مدتی متوقف ماند، با بهبود شرایط در شهر گرگان طبق پروتکل های بهداشتی در این شهر برگزار می‌شود.

بخش کارگاهی این رویداد به همت انجمن سینمای جوانان ایران به دلیل شرایط کرونا با ظرفیت محدود طبق ثبت نام های صورت گرفته تنها میزبان هنرجویان استان گلستان است.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه‌السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند 99 برگزار خواهد شد.

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *