جستجو
بازگشت دوباره جشنواره‌های منطقه‌ای؛

 

شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- ایساتیس با همکاری انجمن سینمای جوانان یزد و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان –ایساتیس، با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، از 8 تا 11دی­ماه 1401 به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد.

این  جشنواره با حضور هنرمندان 10 استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری،کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

 

نام‌نویسی از یکم شهریورماه 1401 آغاز شده و تا 20 مهرماه 1401 ادامه خواهد داشت. مهلت نام‌نویسی و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌و پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایساتیس اقدام فرمایند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران – میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خیابان نوزدهم – شماره 20 – دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- یزد؛ کدپستی: 1517873811

تلفن: 86084603 – 86084863

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com / festival@iycs.ir

 

 

 

متن کامل آیین‌نامه شصت‌و‌پنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان -ایساتیس

 

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *