جستجو

استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی در رده‌بندی آماری تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در بخش ملی، رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، تهران با 571 اثر، اصفهان با 126 اثر و خراسان رضوی با 108 اثر بیشترین تعداد آثار ارسالی به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در بخش ملی را به خود اختصاص داده‌اند.
همچنین استان‌های خوزستان و فارس با 90 فیلم، آذربایجان شرقی با 64 اثر، گیلان با 58 فیلم، کردستان و لرستان با 50 اثر، مرکزی با 47 فیلم، مازندران و همدان با 44 اثر و کرمان با 43 فیلم در رده‌بندی چهارم تا دهم به لحاظ تعداد فیلم ‌ای ارسال شده به دبیرخانه جشنواره سی‌و‌هشتم قرار می‌گیرند.
همچنین استان‌های قم 41،اردبیل 36، بوشهر 34، یزد 34، البرز 33، کرمانشاه 30، زنجان 23، گلستان 22، سمنان 21، آذربایجان غربی 21، قزوین 20، ایلام 16، هرمزگان 14، سیستان و بلوچستان 14، خراسان جنوبی 9، خراسان شمالی 9، کهگیلویه و بویراحمد 8 و چهارمحال و بختیاری 5 فیلم به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ارسال کرده‌اند.
گفتنی است بر اساس آمار منتشر شده از سوی دبیرخانه جشنواره، مجموع آثار رسیده در بخش ملی تعداد ۱۷۷۵ فیلم کوتاه است که به نسبت چهار دوره گذشته این رویداد بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده است. این آمار به تفکیک تعداد ۱۱۶۵ فیلم داستانی، ۲۵۷ فیلم مستند، ۲۲۸ فیلم تجربی و ۱۲۵ فیلم پویانمایی را شامل می‌شود.
سی و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شیوه برگزاری این رویداد، ترکیبی از شیوه آنلاین و نمایش حضوری آثار خواهد بود که درباره نمایش‌های حضوری بنابر مقتضیات و شرایط جامعه در ارتباط با میزان درگیری با بحران کرونا تصمیم‌گیری می‌شود و اجرای این بخش صرفا منوط به بهبود اوضاع خواهد بود.

تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...
همزمان با حضور در جشنواره کن از ...
محسن جهانی سرپرست انجمن سینمای ج...
سیدوحید سیدحسینی به‌عنوان سرپرست...
تک‌نوازی در نشست فیلم کوتاه تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *