جستجو

 

 

هفتمین جشنواره فیلم، فیلم‌نامه و عکس مغان توسط نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران استان اردبیل در پارس‌آباد مغان آغاز به‌کار کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، هفتمین دوره جشنواره فیلم، فیلم‌نامه و عکس مغان که برای «یادبود هنرمند فقید زنده یاد غلامحسین جلالی» توسط نمایندگی انجمن سینمای جوانان ایران – استان اردبیل در پارس آباد مغان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزاری می‌شود، سه‌شنبه هشتم تیرماه آغاز شد.

میردولت موسوی، مدیر دفتر انجمن در استان اردبیل با بیان این که این جشنواره با هدف کشف، هدایت و حمایت استعدادهای جوان در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، گفت: هفتمین جشنواره مغان روز سه شنبه 8 تیرماه ساعت 10 صبح با تجدید بیعت با شهدای گمنام پارس‌آباد آغاز شد. بخش نمایش فیلم شامل 5 سانس به ترتیب تولیدات منتخب دفتر اردبیل، تولیدات منتخب ملی و بین المللی، آثار زنده یاد غلامحسین جلالی، رونمایی از تولیدات جدید دفتر اردبیل که توسط شورای پیچینگ استان به تصویب رسیده‌اند و تولیدات نمایندگی پارس‌آباد مغان در دو روز خواهد بود .

وی در ادامه افزود: روز چهارشنبه هم‌زمان با اکران فیلم‌ها در سالن سینما انقلاب، عکاسان شرکت کننده از شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، پارس‌آباد، خلخال و .. با حضور اساتید کشوری و استانی و دیگر علاقه‌مندان در اردوی  یک‌روزه عکاسی شرکت خواهند کرد و ماحصل اردوی فوق در کارگاهی که چهارشنبه شب برگزار می شود، مورد تحلیل قرار می‌‍گیرد .

موسوی ادامه داد: جلسه نقد و بررسی آثار اکران شده با حضور کارگردانان، عصر چهارشنبه برگزار می‌شود و   دیگر برنامه‌های جشنواره را شامل کارگاه‌های آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و فیلم‌برداری  برشمرد .

روز پنجشنبه 10 تیرماه در آئین اختتامیه، اهدای جوایز برگزیدگان بخش فیلم‌نامه به همراه برنامه‌های متنوع دیگری برگزار  خواهد شد .

شایان ذکر است که این جشنواره در سینما انقلاب پارس آباد و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و حضور در کلیه برنامه‌ها برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است .

 

«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...
پایان فیلم‌برداری «چهارشنبه سوری...
تماشای فیلم‌های درام و فانتزی در...
حضور استاندار فارس در دفتر انجمن...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *