جستجو

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان یاسوج با  افتتاح نمایشگاه عکس عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این نمایشگاه بیست و ششم اردیبهشت ماه 1401  با حضور  امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سلیمانی‌فر مدیر سابق انجمن سینمای جوانان استان، محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری و اعضای مرکز آفرینشهای هنری سپاه استان و جمع زیادی از عکاسان، فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به عکاسی و سینما با تلاوت قران کریم افتتاح شئ.

در این نمایشگاه 30 اثر با موضوعات طبیعت، مستند اجتماعی و مینی‌مال  از عکاسان انجمن و مدعو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این رویداد ، کارگاه عکاسی با حضور عکاسان  داود ایزدپناه، اسحاق آقایی، قدرت‌الله سلیمانی‌فر، سیدمحمد حسینی و حسن فتاحیان  در محل سینما تک فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و کارشناسان در خصوص عکاسی طبیعت، مستند اجتماعی، عکاسی مینی‌مال, پرتره و چشم‌انداز برای علاقه‌مندان برگزار شد .

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان یاسوج  تا ٢٨ اردیبهشت ‌برنامه‌های متنوعی را برای علاقه‌مندان به سینما و عکاسی تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به نمایش فیلم‌های کوتاه بخش ملی انجمن سینمای جوانان ایران و نیز  تولیدات دفتر یاسوج و همچنین برگزاری کارگاه فیلمنامه‌نویسی با حضور محمد سلیمی‌راد اشاره کرد.

در اختتامیه این رویداد از فیلم‌سازان، عکاسان و پیشکسوتان عرصه سینما و عکاسی در استان تجلیل خواهد شد.

دهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان دفتر یاسوج با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح استان و نیز مرکز آفرینشهای هنری سپاه فتح و خانه فیلم و نمایش مرکز آفرینشهای هنری سپاه  فتح استان برگزار شده است.

 

 

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جل...
«فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعد...
جایزه رِمی «ورلد فست» آمریکا به ...
پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم ک...
فیلم‌ساز لرستانی جایزه‌اش را به ...
کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *