جستجو

 

کارگاه آموزشی فیلمنامه‌نویسی در انجمن سینمای جوانان اردبیل با سرپرستی صابر فرزانه‌وش شروع به کار کرد.

 

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه آموزشی فیلمنامه‌نویسی که از سالیان گذشته در دفتر اردبیل برگزار می‌شد پس وقفه‌ای چند ماه دوباره کار خود را به سرپرستی صابر فرزانه‌وش آغاز کرد.

 

میردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود با توجه به اینکه فیلمنامه خوب اساس تولید یک فیلم خوب است و نیاز امروز جوانان حوزه فیلم کوتاه در این خصوص بیشتر به چشم می‌اید دفتر اردبیل  با  برگزاری چنین کارگاه‌هایی به‌صورت رایگان در جهت استفاده عموم علاقه‌مندان تلاش می‌کند .

موسوی در ادامه اعلام کرد که سعی بر این است تا با برگزاری کارگاههای تخصصی‌تر و استفاده از اساتید مختلف زمینه‌های خلق آثار ارزشمند را در بین هنرمندان و هنرجویان ایجاد کنیم .

  

گفتنی است، صابر فرزانه‌وش از اولین فیلمسازان و دومین سرپرست دفتر اردبیل بوده و به‌عنوان مدرس عکاسی و فیلم‌برداری با این دفتر همکاری داشته است، وی هم چنین مدتی به عنوان  مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سبلان فعالیت داشته است و  در کارنامه هنری او کاگردانی فیلم‌های کوتاه و مستند و حضور درجشنواره‌های مختلف فیلم و فیلمنامه را می توان دید .

 

                                                 

کتاب «مجموعه فیلم‌نامه کوتاه» ، ...
«پیام خصوصی» در جشنواره کونکوردی...
از فیلم‌سازی با پول تو جیبی تا آ...
«سوره» میزبان نشست‌های تخصصی «فی...
«کالبو» در کرمان آماده نمایش شد
«تنگه» در جشنواره کوت کورت فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *