جستجو
با حکم مهدی آذرپندار؛

 

با حکم مهدی آذرپندار؛ مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران؛ آرش رصافی به سمت «مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران» منصوب شد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ آرش رصافی که پیش از این معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن را عهده‌دار بود؛ از این پس با حکم مهدی آذرپندار به سمت مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران خدمت می‌کند.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این حکم از زحمات چندین ساله، آرش رصافی در معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن تشکر کرده و به جهت استفاده هر چه بیشتر از تجارب و اندوخته ایشان در مقام مشاور عالی انجمن سینمای ایران، ماموریت‌هایی از جمله «سیاستگذاری‌های سالانه تولید فیلم کوتاه»، «تعاملات و پیگیری‌های صنفی با اهالی فیلم کوتاه»، «کمک به برنامه‌ریزی؛ طراحی و سیاستگذاری جشنواره‌ها» و «ایده‌پردازی در طراحی دوره‌های آموزشی تولیدمحور» را از ایشان خواسته است.

«آرش رصافی» که فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و همچنین دانش‌آموخته فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران است و کارگردانی چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد؛ سابقه مدیریت در سطوح مختلف انجمن سینمای جوانان ایران را داشته و در سال‌های اخیر در معاونت تولید انجمن نقش مهمی در تولید و رونق فیلم کوتاه داشته است.

تجسم یک باور کهن
موفقیت فیلم کوتاه «آخرین شیهه‌ی ...
در روزهای پایانی اسفند نهمین هفت...
گستره وحشت
حسن خمسه سرپرست انجمن سینمای جوا...
پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «مهم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *