جستجو

 

فیلم‌سازانی که در دو بخش فیلم کوتاه و عکس دارای آثار تجربی هستند، می‌توانند در بخش مسابقه اصلی شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یزد ثبت‌نام کنند.

 

به گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، دبیرخانه شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایستاتیس که به همت انجمن سینمای جوانان یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود، در مورد ثبت‌نام آثار تجربی در این رویداد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

“به اطلاع کلیه فیلم‌سازان و علاقمندانی که دارای آثار تجربی هستند، می‌رساند این فیلم‌سازان می‌توانند در بخش مسابقه اصلی جشنواره ثبت‌نام نمایند و با سایر آثار برای حضور در جشنواره به رقابت بپردازند.

در صورت وجود فیلم تجربی شاخص در این بخش جایزه مستقل نیز اهدا خواهد شد.”

 

شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – ایستاتیس با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌ عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی، از ۸ تا ۱۱ دی‌‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در شهر یزد برگزار خواهد شد.

 

این جشنواره با حضور هنرمندان ۱۰ استان (سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم، اصفهان، هرمزگان، چهارمحال‌وبختیاری، کرمان و یزد) در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و در این دوره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

نام‌نویسی از یکم شهریورماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. مهلت نام‌نویسی و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و راس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌ نشانی www.iycs.ir و  www.festival.iycs.ir نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وپنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – ایستاتیس که در استان یزد برگزار می‎شود، اقدام کنند.

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰  دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان-یزد؛ کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

تلفن: ۸۶۰۸7۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۶۳

پست الکترونیک : iycs.fest@gmail.com / festival@iycs.ir

انتهای پیام/

امیر قادری: امروز اغلب فیلم‌های ...
«سِکرت» فیلم‌برداری شد
نوید عزیزی سرپرست انجمن سینمای ج...
«آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه ...
علی خسروی سرپرست انجمن سینمای جو...
آیین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *